Σε χτυπάνε τα τακούνια σου; 3 τρόποι για να σταματήσεις να πονάς

Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των εμφανίσεων μας κυρίως γιατί θέλουμε να περπατάμε με στυλ όλες τις ώρες στους δρόμους. Αν και εσύ, λοιπόν, τα έχεις φορέσει πολύ αυτές τις μέρες τα ψηλά σου παπούτσια και σε έχουν ελαφρώς χτυπήσει υπάρχει τρόπος για να απαλλαγείς από τον ενοχλητικό πόνο και να συνεχίσεις και τις υπόλοιπες μέρες να ισορροπείς πάνω στα δωδεκάποντα σου με άνεση και ασφάλεια. Δες λοιπόν, τους τρεις τρόπους για να γίνει η ζωή σου πιο ξεκούραστη!

-Μπορείς να βάλεις προστατευτικά από σιλικόνη μπροστά στα δάχτυλα, ώστε να προλάβεις τις τριβές και τις οδυνηρές φουσκάλες, αλλά και διπλό πάτο για να αισθάνεσαι πιο άνετα μέσα σε αυτά.

-Για να μεγαλώσεις λίγο τις γόβες σου και για να μη σε χτυπήσουν, μπορείς να τους βάλεις οινόπνευμα ή ακόμα και να τα τοποθετήσεις στην κατάψυξη με μία παγοκύστη μέσα σε αυτές.

-Για να μη γλιστράνε τα πόδια σου μέσα στο παπούτσι, μπορείς να τα ψεκάσεις με λακ μαλλιών. Ειδικά στα peep toes που σε κουράζουν επειδή κάνουν το πέλμα σου να γλιστράει προς τα μπροστά θα δεις μεγάλη διαφορά στον τρόπο που τα περπατάς.

https://toperiodikomou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ