Εύκολος και γρήγορος σολομός Wellington

Σε αυτή τη συνταγή, της Ελένης Κουμαντάνου, ο σολομός που είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά παντρεύει τα θρεπτικά του συστατικά με το φύλλο σφολιάτας και τα πλούσια υλικά του θωρακίζονται στη σάρκα του. Αποτελεί μια παρασκευή διαφορετικής εκδοχής απ’ ότι έχουμε συνηθίσει το κλασσικό Wellington με φιλέτο μόσχου. Μια δομική θα σας πείσει πόσο γευστικό πιάτο είναι!

Υλικά συνταγής

1 φιλέτο σολομού
80 γραμμάρια βούτυρο
150 γραμμάρια κρέμα τυριού
Λίγο άνηθο
Ξύσμα και χυμό από 1 lime
Αλάτι πιπέρι
Μία κουταλιά της σούπας γαλέτα
1 κομμάτι φύλλο σφολιάτα
1 αυγό

Εκτέλεση συνταγής

Σοτάρουμε ελαφρώς το φιλέτο σε βούτυρο και το αφήνουμε να κρυώσει.

Έχουμε ετοιμάσει ένα μείγμα με κρέμα τυρί, άνηθο, χυμό και ξύσμα lime, αλάτι, πιπέρι και φρυγανιά.

Γίνεται σαν πάστα και αλείφουμε τη σάρκα του σολομού.

Τυλίγουμε με σφολιάτα, σε λωρίδες ή σε κομμάτι σφολιάτας και περνάμε την επιφάνεια εξωτερικά με χτυπημένο αυγό.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 170° για 15′.

Μπορούμε να σερβίρουμε τον ήδη ψημένο σολομό με την ίδια πάστα που χρησιμοποιήσαμε στη γέμισή του.

Καλή Όρεξη!

Από την Ελένη Κουμαντάνου, Αντιπρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Αρχιμαγείρων

https://toperiodikomou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ