4 υγιεινές επιλογές για ενέργεια πριν την προπόνησή σου

Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκουμε καθημερινά λίγες ώρες για τη σωματική μας άσκηση. Όμως εξίσου σημαντικό είναι να προσέχουμε τι τρώμε, προκειμένου να έχουμε δυνάμεις. Σας παρουσιάζουμε 4 υγιεινές επιλογές προκειμένου να αποκτήσετε ενέργεια πριν την προπόνησή σας!

Parfait γιαούρτι

Γιαούρτι, φρούτα και δημητριακά είναι ο ιδανικός συνδυασμός για σνακ πριν την προπόνηση!

Τοστ ολικής άλεσης με μισό αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει μπει στις ζωές μας τα τελευταία χρόνια αρκετά δυναμικά και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι εξαιρετικά θρεπτικό, έχει πολλά καλά λιπαρά και η γεύση του λόγω της ουδετερότητάς της συνδυάζεται εύκολα.

Latte Smoothie

Υλικά:

1 κούπα καφέ

1 κουταλιά σκόνη κακάο

1 κούπα γάλα αμυγδάλου

1/2 κούπα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

πάγος

Τοστ με φυστικοβούτυρο

Για να το απογειώσεις θρεπτικά, συμπλήρωσε με λίγους ξηρούς καρπούς και μερικές φέτες μπανάνας!

Πηγή: https://www.harpersbazaar.gr

https://toperiodikomou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ