Χριστούγεννα 2020: Πώς να προστατέψουμε την ψυχική μας υγεία τις γιορτινές μέρες

Τα Χριστούγεννα είναι από τις πιο όμορφες γιορτές που γεμίζουν ζεστασιά τις καρδιές μας. Φέτος, αυτές τις γιορτές όμως θα τις ζήσουμε διαφορετικά εξαιτίας της νέας πανδημίας, η οποία σίγουρα μεγεθύνει τα αρνητικά συναισθήματα και το άγχος. Παρακάτω παραθέτουμε απλούς τρόπους για να προστατέψουμε την ψυχική μας υγεία αυτές τις Άγιες Μέρες!

Αποδεχτείτε ότι αυτή η χρονιά είναι μοναδική

Όπως οι περισσότερες γιορτές του 2020 έτσι και τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά. Αποδεχτείτε ότι οι φετινές γιορτές θα διαφέρουν και αφήστε τον εαυτό σας να χαρεί. Μην μπαίνετε στη διαδικασία να συγκρίνετε τα φετινά Χριστούγεννα με άλλες χρονιές.

Επενδύστε στην ευεξία σας

Αυτές οι γιορτές είναι η καλύτερη ευκαιρία για να φροντίσετε ακόμη περισσότερο τον εαυτό σας. Είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε στην ευεξία σας ώστε να νιώθετε γεμάτοι ενέργεια, χαρά και υγεία!

Το στρες που νιώθουμε αυτό το διάστημα είναι έντονο γι’ αυτό οφείλουμε στον εαυτό μας τη φροντίδα που του αξίζει. Δείτε τις ανάγκες σας και κάντε μικρά βήματα για να επιτύχετε όσα θέλετε. Μπορεί να θέλετε να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας ή να μάθετε τεχνικές χαλάρωσης όπως οι βαθιές αναπνοές ή μπορεί να θέλετε να εξασκηθείτε στην ευγνωμοσύνη. Επιλέξτε οτιδήποτε θα σας προσφέρει ενέργεια και γαλήνη!

Διακοσμήστε το σπίτι σας για τις γιορτές

Η εορταστική ατμόσφαιρα είναι πολύ σημαντική, είτε είστε μόνοι είτε με την οικογένειά σας. Κάντε μια προσπάθεια να δημιουργήσετε ένα ευχάριστο, χαρούμενο περιβάλλον. Πάρτε αρωματικά κεριά για το σπίτι σας με όμορφες μυρωδιές και δημιουργήστε ζεστή ατμόσφαιρα. Οι μυρωδιές αποθηκεύονται στη μνήμη μας και δημιουργούμε όμορφες αναμνήσεις. Φορέστε όμορφα ρούχα ακόμη και αν δεν πάτε πουθενά. Μπορείτε να στείλετε στους αγαπημένους σας τα ίδια πουλόβερ ώστε να τα φορέσετε στο εορταστικό τραπέζι. Κάντε πράγματα που διαφορετικά δεν θα κάνατε!

Μείνετε σε επαφή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα

Σε αυτή την πιεστική περίοδο μπορεί να είναι δύσκολο να νιώσετε τη χαρά των γιορτών. Ωστόσο, η τεχνολογία μας βοηθά να διατηρούμε την επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Φυσικά κανείς δεν είχε συνηθίσει σε αυτό τον τρόπο επικοινωνίας αλλά είναι μια λύση για να μη νιώθουμε απομονωμένοι!

Ζητήστε υποστήριξη

Πολλοί άνθρωποι δε νιώθουν μονάχα κοινωνικά αποκομμένοι, αλλά νιώθουν έντονη μοναξιά. Η πανδημία έχει αυξήσει την μοναξιά, η οποία επηρεάζει σημαντικά την ψυχική μας υγεία. Ζητήστε την υποστήριξη που χρειάζεστε για να μπορέσετε να διαχειριστείτε το στρες…

Επικεντρωθείτε στα θετικά

Οι σκέψεις μας επηρεάζονται απ’ όσα συμβαίνουν γύρω μας. Το στρες της δουλειάς, των σχέσεων και των οικονομικών. Σε μια τόσο αβέβαιη εποχή, η ανασφάλεια είναι φυσιολογικό συναίσθημα. Η απουσία των αγαπημένων μας προσώπων λόγω της πανδημίας επηρεάζει σημαντικά την ψυχολογία μας. Το να επικεντρώνεστε όμως στα αρνητικά μπορεί να σας ρουφάει όλη σας την ενέργεια. Οι θετικές σκέψεις βοηθούν στο να νιώθετε γαλήνη και έτσι είστε ανοιχτοί σε περισσότερες επιλογές. Ο θετικός τρόπος σκέψης θα βοηθήσει να νιώσετε τη χαρά των γιορτών παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς.

Νιώστε ευγνωμοσύνη

Η ευγνωμοσύνη θα σας βοηθήσει να δείτε τα πράγματα διαφορετικά. Είναι μια εξαιρετική στρατηγική διαχείρισης στην οποία μπορείτε να εξασκηθείτε ανά πάσα στιγμή και δεν κοστίζει τίποτα. Η ευγνωμοσύνη είναι ένα δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας, αλλά επίσης μπορείτε να την μοιραστείτε και με άλλους. Ειδικά σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή της πανδημίας, είναι εύκολο να παρασυρθείτε από τις ανησυχίες σας. Αν η αρνητικότητα σας καταβάλει, προσπαθήστε να δείτε όλα τα πράγματα για τα οποία νιώθετε ευγνωμοσύνη και έτσι θα μειώσετε το στρες, Η ευγνωμοσύνη θα ζεστάνει την καρδιά σας.

Πηγή: https://www.therapia.gr

https://toperiodikomou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ