Γιατι δε μακραινουν τα μαλλια μου;

Οι τρίχες των μαλλιών, όπως και το σώμα, εξαρτώνται από τις καθημερινές σου συνήθειες, από το τι τρως και τι πίνεις μέχρι πόσες ώρες κοιμάσαι. Παρακάτω θα βρεις τέσσερις λόγους, αλλά και τρόπους να αλλάξεις το ρυθμό που μακραίνουν τα μαλλιά σου. Και το καλύτερο; Είναι απλά καθημερινά πράγματα!

Έλλειψη ύπνου

Το να μην κοιμάσαι αρκετά μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας, ένα εκ των οποίων είναι τα αδύναμα μαλλιά και το μη υγιές δέρμα. Έχεις ανάγκη και δικαιούσαι αυτές τις οκτώ ώρες, οπότε φρόντισε να τις βάλεις σε προτεραιότητα.

Άφθονο κούρεμα

Είναι πολύ σημαντικό να καθαρίζεις την ψαλίδα τη σωστή στιγμή, πριν δηλαδή φτάσει να γίνει επιζήμια σε μεγαλύτερο μήκος της τρίχας, αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να το παρακάνεις. Βρες έναν κομμωτή που να εμπιστεύεσαι και ρώτα τον πόσο συχνά πρέπει να κλείνεις ραντεβού για κούρεμα. Όταν του πεις πως θέλεις να μακρύνεις τα μαλλιά σου, θα σου βγάλει ένα πρόγραμμα, που με το κούρεμα θα φεύγουν μόνο οι κατεστραμένες τούφες.

Άγχος και στρες

Το άγχος και το στρες έχουν επιπτώσεις σε όλο το σώμα, καθώς και στα μαλλιά σου. Αν δεν είσαι σε θέση να διοχετεύσεις τα υψηλά επίπεδα άγχους ή πίεσης, τότε όχι μόνο δε θα μπορείς να μακρύνεις τα μαλλιά σου, αλλά μπορεί να εμφανίσεις και σημάδια τριχόπτωσης. Δοκίμασε κάθε πρωί να κάνεις ασκήσεις διαχείρισης του άγχους, που θα σε αποσυμφορήσουν και θα σε γεμίσουν αυτοπεποίθηση.

Έλλειψη σιδήρου

Οι καλύτερες πηγές πρόσληψης είναι το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το μοσχάρι, τα στρείδια, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια, τα λαχανικά, η σπιρουλίνα. Όλα αυτά περιέχουν σίδηρο και πρέπει να τα εντάξεις στην καθημερινότητά σου. Ρώτα τον γιατρό σου αν τα επίπεδα σιδήρου σου είναι φυσιολογικά ή αν θα πρέπει να πάρεις συμπληρώματα.

https://toperiodikomou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ